הרכבים #5 – השחקנים-הזרים-שהיו-כישלון-צורם*

*תודה ענקית לפורום 'השדים האדומים' (מהפורום ע"ש וולטון סילבה – לנושאים שאין להם קשר לכדורגל) על העזרה במילוי ההרכב!

אחרי שבפעם הקודמת, בחנו את הרכבים #4 – השחקנים-האשכנזים, ואף בעזרתכם הצלחנו להשלים אותו בהרכבים #4 – השחקנים-האשכנזים – ההרכב הושלם!, נבדוק הפעם את התחום שבו הכדורגל הישראלי מצטיין – מציאת שחקני כדורגל בעלי אזרחות זרה שאין להם שום קשר לכדורגל. הרכב שמבטיח רבות, כולל כותרות מפוצצות בעיתונים על 'עד כמה אני שמח להגיע לישראל', 'אליפות היא לא מילה גסה' והאהוב עלי: 'השמש פה נהדרת, האוכל נפלא', ויסיים ככל הנראה את העונה במטוס, חזרה למזרח אירופה או אפריקה.

הרכב השחקנים מציג את הזרים הכי הזויים, הכי מצחיקים, הכי מגוחכים, שאי פעם בעטו בכדור בארץ הקודש – מפאביו רוסה  ולהקת הליצנים שגילי לנדאו גייס, דרך דמויות הזויות כמו אדווארדו מרקאש וסטיב "im fine thank you" גורי, ועד כישלונות צורמים כמו מהו קודרו ואדגרדו אדינולפי, כוכבים ושחקני הרכב בנבחרות שלהם, שפשוט… פשוט לא.

לראשונה, מונה להרכב גם מאמן להרכב – טון קאנן.

 

מקומות:8-12. הזרים האפריקאיים ההזויים יעדרו ברוב שלבי העונה, אחרי שלא יספיקו לעלות על המטוס חזרה לארץ, בדרכם חזרה מהחופשה/משחק נבחרת נגד ליבריה/ביקור הילד החולה, רוב השחקנים הדרום אמריקאיים הכושלים יעזבו חזרה לארץ מולדתם לנשותיהן שכורעות ללדת כל חודש, והשחקנים המזרח אירופאיים התלושים יברחו מהארץ אחרי שגרו בדירת חדר עלובה ולא קיבלו שכר במשך חודשים. 

באו (לאחרונה): פיטר מרליר, השוער הבלגי לשעבר של מכבי הרצליה, אוקוצ'ה, קיויו, ועוד רבים וטובים.

עזבו: דנטה לופז, קלמנטה ציטיאשווילי, ו.. כל הזרים שכשלו בארץ, והצליחו בגדול בחו"ל (מתוך שווה קריאה #8)

ספוסנר הקבוצה (ע”ש ארז הליטאי):– סטארבאקס! הצלחנו בחו"ל – נצליח גם בישראל!

תסריט אופטימי: תחילת אוגוסט. שחקן מזרח אירופאי ממוצא אפריקאי בעל אזרחות דרום אמריקאית בשם קבונגו רואיז דניאלסקו נוחת בשדה התעופה. מנכ"ל הקבוצה מקבל את פניו, יחד עם אמצעי תקשורת מעטים, רגע לפני שארבעת אוהדי הקבוצה מניחים בעדינות צעיף על השחקן המופנם, שמגיע בליווי אישתו ושלושת ילדיו. קבונגו מבקש להנמיך ציפיות, ומודה שהוא רק מקווה לשחזר את העונה האחרונה המוצלחת שלו בארראט ירבאן האזארית. כתבת האמצע בעיתון שלמחרת: "קבונגו – מארראט הקטנה לתל אביב הגדולה". השחקן מפגין יכולת סבירה במהלך העונה, וסוחף את הקבוצה לעונה בינונית בתחתית הטבלה, כאשר בסוף העונה, למרות החוזה עליו הוא חתום לעונה נוספת, הוא חותם בלארנקה הקפריסאית. הקבוצה נשארת בליגה, רגע לפני ששחקניה מתפזרים שווה בשווה בין כל קבוצות הליגה הלאומית.

תסריט פסימי: תחילת אוגוסט. שחקן מזרח אירופאי ממוצא אפריקאי בעל אזרחות דרום אמריקאית בשם קבונגו רואיז דניאלסקו נוחת בשדה התעופה, ומנכ"ל הקבוצה מקבל את פניו, יחד עם אמצעי תקשורת רבים, רגע לפני שעשרות אוהדי הקבוצה שצבעו את האולם בנתב"ג מניחים בגסות צעיף על השחקן המופנם ומרימים אותו על הכתפיים על רקע צעקות 'קונגו אולה אולה אולה – או!.  קבונגו, שמגיע בגפו, מבקש להזכיר לכולם מי בעל הבית, ומצהיר שהוא בא לפה בשביל לקחת אליפות, ושהוא מקווה לשחזר את ימיו מפריס סן ז'רמן. כתבת אמצע בעיתון שלמחרת: "קבונגו – מפריז הגדולה לתל אביב הקטנה". השחקן מפגין יכולת עלובה במהלך משחקי טרום העונה (שער בודד נגד קבוצת הילדים של אררט ירבאן), מבקיע שער נוסף בגביע הטוטו (נגד הרכבים #3 – השחקנים-הגדולים-שהפכו-למאמנים-כושלים) ולא משאיר חותם במהלך החודש שהיה בקבוצה, לפני שנחתך ממנה, וחותם בארראט ירבאן (אותה הצליח להרשים במשחק טרום העונה). הקבוצה ממהרת להחתים שחקן מחליף – שחקן אפריקאי ממוצא דרום אמריקאי בעל אזרחות מזרח ארופאית בשם מרסלו מבילה קזרבסקי, שהיה מועמד לצ'לסי לפני 8 שנים. הקבוצה יורדת לליגה השניה, רגע לפני ששחקניה מתפזרים שווה בשווה בין כל קבוצות הליגה הלאומית.

חסרים שחקנים? מצאתם שחקנים יותר גרועים בעמדות? טקבקו!

3 תגובות

  1. הפוסט הכי טוב שהיה עד היום בבלוג.
    פשוט מעולה. מעולה.

  2. הפוסט הכי טוב שהיה עד עכשיו בבלוג. פוסט מעולה מעולה מעולה.

  3. אופניק, אתה לא אמור להגיב על פוסטים שלך…

כתיבת תגובה